Вход на сайт

Эл. почта:
Пароль:

Регистрация на сайте

Фамилия: Область:
Имя: Населенный пункт:
    Отчество: Номер телефона:
    Эл. почта: Компания:
      Пароль: Должность:
      Повторите пароль: Год начала работы:
      Фото:
      С правилами размещения объектов согласен

      Забыли пароль?

      Укажите эл. почту — мы вышлем Вам новый пароль для входа
      Эл. почта:

      Проблема на сайте

      Закрыть
      Ваш email:
      (необязательно)
      Расскажите нам, что случилось

      LZ_logo_2014.jpg

      _________________.jpg



      Консультации, новости законодательства Что будем делать с АРЕНДОЙ?

      • Никонов Вячеслав

        Никонов Вячеслав Алексеевич

        28 февраля 2011 в 17:54

        Согласно налогового кодекса теперь мы обязаны каждый квартал сообщать в налоговую инспекцию о всех проведенных сделках аренды. Думаю, что БОЛЬШАЯ часть клиентов уйдут от нас!
        Какой выход?

        #
        Гоцул Дмитрий

        Гоцул Дмитрий Евгеньевич

        12 марта 2011 в 15:35

        ДЕРЖАВНА СЛУЖБА ФІНАНСОВОГО МОНІТОРИНГУ УКРАЇНИ

        ЛИСТ

        від 23.12.2010 р. N 6992/0320-6-4

        Щодо подання спеціально визначеними суб'єктами первинного фінансового моніторингу інформації про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу

        Відповідно до пункту 6 частини другої статті 6 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму" (далі - Закон) спеціально визначені суб'єкти первинного фінансового моніторингу зобов'язані повідомляти Держфінмоніторинг про:

        фінансові операції, що підлягають внутрішньому фінансовому моніторингу, якщо є достатні підстави підозрювати, що вони пов'язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, - у день виникнення підозр, але не пізніше ніж через десять робочих днів з дня реєстрації таких операцій або спроби їх проведення;

        виявлені фінансові операції, стосовно яких є достатні підстави підозрювати, що вони пов'язані, стосуються або призначені для фінансування тероризму, - в день їх виявлення або спроби їх проведення, а також інформувати про це визначені законом правоохоронні органи.

        Згідно з частиною третьою статті 12 Закону порядок реєстрації фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, а також подання Держфінмоніторингу інформації про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, інші фінансові операції, що можуть бути пов'язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму, встановлюється Кабінетом Міністрів України для всіх суб'єктів первинного фінансового моніторингу (крім банків).

        Порядок подання Держфінмоніторингу інформації про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу та інші фінансові операції, що можуть бути пов'язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 25.08.2010 N 747.

        Відповідно до пункту 12 зазначеного Порядку реєстр - це форма реєстрації суб'єктом первинного фінансового моніторингу інформації про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, інші фінансові операції, що можуть бути пов'язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансування тероризму, та їх учасників, яка визначається Держфінмоніторингом.

        Держфінмоніторингом наказом від 26.08.2010 N 148 "Про затвердження форм обліку та подання інформації, пов'язаної із здійсненням фінансового моніторингу, та Інструкції щодо їх заповнення", який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 06.10.2010 за N 891/18186 (далі - наказ), затверджено форму N 2-ФМ "Реєстр фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу" (далі - форма N 2-ФМ), та порядок подання витягів з Реєстру до Держфінмоніторингу.

        Суб'єктам первинного фінансового моніторингу при заповненні розділу III "Відомості про учасника фінансової операції" форми N 2-ФМ необхідно вказувати відомості щонайменше про двох учасників фінансової операції (клієнта та контрагента). При цьому, помилковим є визначення учасниками фінансової операції одночасно двох клієнтів або контрагентів.

        У випадку якщо спеціально визначений суб'єкт первинного фінансового моніторингу є учасником фінансової операції (наприклад, безпосередньо купує/продає майно, сплачуючи або отримуючи грошову компенсацію за нього), то він обов'язково зазначається як контрагент і при заповнені розділу III "Відомості про учасника фінансової операції" форми N 2-ФМ зазначаються відомості лише про іншого учасника (або учасників якщо їх декілька) фінансової операції. При цьому, у розділі IV "Додаткова інформація" форми N 2-ФМ необхідно зазначати тип участі спеціально визначеного суб'єкта первинного фінансового моніторингу у фінансовій операції як контрагента.

        Спеціально визначеним суб'єктам первинного фінансового моніторингу слід також врахувати, що у полі 580 "Коментар до здійснення ФО" форми N 2-ФМ рекомендується зазначати:

        форму розрахунку за фінансовою операцією (готівкова, безготівкова, у національній або іноземній валюті);

        відомості про об'єкт фінансової операції (земля, будинок, квартира, нежилі приміщення, гаражі та їх частки, об'єкти незавершеного будівництва, житлового/нежитлового фонду);

        відношення учасників до операції (продавець/покупець майна);

        місцезнаходження об'єкта нерухомості (в Україні/за межами України).

        Крім цього, для більш детального формування запису у полі 580 "Коментар до здійснення ФО" форми N 2-ФМ рекомендуємо користуватися довідниками, які затверджені Наказом, зокрема K_DFM01A "Форма розрахунку (компенсації)", K_DFM01C "Місцезнаходження (місце реєстрації, обліку) об'єкта", K_DFM01D "Об'єкт операції".

        Деякі питання заповнення спеціально визначеними суб'єктами первинного фінансового моніторингу Реєстру фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу

        Згідно з частиною третьою статті 12 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму" порядок реєстрації фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, а також подання Держфінмоніторингу інформації про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, інші фінансові операції, що можуть бути пов'язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму, встановлюється Кабінетом Міністрів України для всіх суб'єктів первинного фінансового моніторингу (крім банків).

        Порядок подання Держфінмоніторингу інформації про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу та інших фінансових операцій, що можуть бути пов'язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 25.08.2010 N 747.

        Відповідно до пункту 12 зазначеного Порядку, реєстр це форма реєстрації суб'єктом первинного фінансового моніторингу інформації про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, інші фінансові операції, що можуть бути пов'язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансування тероризму, та їх учасників, яка визначається Держфінмоніторингом.

        Держфінмоніторинг наказом від 26.08.2010 N 148 "Про затвердження форм обліку та подання інформації, пов'язаної із здійсненням фінансового моніторингу, та Інструкції щодо їх заповнення", який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 06.10.2010 за N 891/18186, визначив форму Реєстру та порядок його подання до Держфінмоніторингу.

        Відомості про фінансову операцію, що підлягає фінансовому моніторингу заносяться у форму N 2-ФМ "Реєстр фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу" (далі - Реєстр).

        Кожній фінансовій операції, яка внесена до Реєстру, присвоюється порядковий номер (поле 470). Порядкові номери в Реєстрі починаються з "1" і нумеруються послідовно. При цьому порядкові номери в Реєстрі мають наскрізну нумерацію та не можуть повторюватись протягом усього періоду діяльності суб'єкта.

        Водночас слід відмітити, що згідно вимог законодавства Реєстр ведеться нотаріусами окремо і відрізняється від реєстру для реєстрації нотаріальних дій. Нумерація у цих реєстрах не збігається.

        ____________

         

        #
      • Злыдень Сергей

        Злыдень Сергей Анатольевич

        2 марта 2011 в 20:54

        Не сообщать -))))))))

        #
        Гоцул Дмитрий

        Гоцул Дмитрий Евгеньевич

        7 марта 2011 в 9:06

        Смелое заявление )))). По моему, такой ответ можно давать только в частной беседе , а не в открытом обсуждении.

        #
        Злыдень Сергей

        Злыдень Сергей Анатольевич

        9 марта 2011 в 21:35

        шутка-))

        #
      • Бортник Олександр

        Бортник Олександр Вікторович

        5 марта 2011 в 0:06

        ох ё.. а в каком разделе (статье) это прописано? руки не доходят перечитать это "чудо" депутатское...

        #
      • Бортник Олександр

        Бортник Олександр Вікторович

        8 марта 2011 в 14:29

        предлагаю эту тему перенести в закрытое обсуждение. Зачем дублировать темы?

        #
      • Сычев Александр

        Сычев Александр Семенович

        18 марта 2011 в 10:34

        1. Какие подтверждающие документы должны быть у бухгалтера при приеме денег от конечного потребителя? 2. Есть предложение в рамках конференции провести 4 - 6 часовой (однодневный) круглый стол с главными бухгалтерами агентств недвижимости по вопросам налогообложения, персонала и т.п. В результате обмена мнениями и личного опыта можно получить (выработать) уникальную информацию, которая принесет реальную пользу в работе, при общении с контролирующими и фискальными органами. 3. Как результат - увеличение участников конференции за счет бухгалтеров и заинтересованных руководителей агентств. Проблемы оптимизации стоят перед всеми.
        4. Эту тему и другие можно обсудить на этом круглом столе. Ум хорошо, а 30 - 40 лучше.

        #