Вход на сайт

Эл. почта:
Пароль:

Регистрация на сайте

Фамилия: Область:
Имя: Населенный пункт:
    Отчество: Номер телефона:
    Эл. почта: Компания:
      Пароль: Должность:
      Повторите пароль: Год начала работы:
      Фото:
      С правилами размещения объектов согласен

      Забыли пароль?

      Укажите эл. почту — мы вышлем Вам новый пароль для входа
      Эл. почта:

      Проблема на сайте

      Закрыть
      Ваш email:
      (необязательно)
      Расскажите нам, что случилось

      LZ_logo_2014.jpg

      _________________.jpg



      20 - й съезд АСНУ!!! Программа развития АСНУ на 2015 - 2017 годы.

      • Злыдень Сергей

        Злыдень Сергей Анатольевич

        19 февраля 2015 в 16:48

        ПРОЕКТ




        ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ
        АФНУ в 2015-2017 рр.
        1. Формування законодавчого простору та взаємодія з держструктурами і громадськими організаціями в Україні:
        1.1. Розробка нової концепції законодавчого регулювання надання ріелторських послуг на території України в умовах інтеграції країни у європейську спільноту та залучення АФНУ до професійної підготовки ріелторів на державному рівні (можливо, на базі добровільної сертифікації АФНУ).
        1.2. Забезпечення участі АФНУ в розробці, вдосконаленні, експертизі та громадській підтримці законів та нормативних актів, спрямованих на захист прав власників, операторів ринку нерухомості та добросовісних набувачів нерухомості.
        1.3. Участь у розробці та лобіюванні законів, що стосуються ринку нерухомості України.
        1.4. Проведення внутрішньої добровільної сертифікації ріелторів і ріелторських підприємств.
        1.5. Організація і підтримання системи моніторингу чинного законодавства та нових законодавчих і підзаконних актів, що впливають на ринок нерухомості України.
        1.6. Боротьба з монополізмом держструктур, що працюють на ринку нерухомості і захист інтересів ріелторів, забезпечення рівної відповідальності держструктур та інших учасників ринку нерухомості.
        1.7. Забезпечення взаємодії і співробітництво з державними органами влади через участь в роботі Ради підприємців України при Кабінеті Міністрів України та Громадської колегії при ФДМУ, Мінюсті, співпраця з Комітетами Верховної Ради, активна участь у Громадських Радах при Міністерствах та відомствах.
        1.8. Взаємодія з усіма громадськими організаціями, що працюють на ринку нерухомості України.
        2. Сервіс для членів АФНУ:
        2.1. Забезпечення консультацій з оперативних питань (спеціалізована соціальна мережа АФНУ).
        2.2. Забезпечення консультацій з юридичних та бухгалтерських питань (спеціалізована соціальна мережа АФНУ).
        2.3. Інформаційне та програмне забезпечення членів АФНУ. Вдосконалення роботи Сайту АФНУ, удосконалення (на базі «СЕТ АФНУ») Єдиної мультилістингової системи об’єктів нерухомості та стандартів опису об’єктів нерухомості.
        2.4. Підвищення конкурентоспроможності СЕТ АФНУ як єдиної дієвої некомерційної системи професійної взаємодії ріелторів задля зростання якості та швидкості надання послуг на ринку нерухомості.
        2.5. Впровадження проекту «Партнерська програма» як ефективного інструменту роботи з суміжними професіями (забудовники, ЗМІ, інтернет, оцінщики, нотаріуси, юристи і т.д.).
        2.6. Організація професійного навчання та підвищення кваліфікації за програмами добровільної сертифікації для членів АФНУ, навчальних семінарів, тренінгів, курсів, спрямоване на зростання професійного рівня кожного учасника ринку нерухомості та, як результат, підвищення лояльності клієнта до професії ріелтора.
        3. Міжнародна діяльність:
        3.1. Встановлення контактів і забезпечення взаємодії зі спорідненими організаціями інших країн.
        3.2. Співробітництво в рамках CEREAN, NAR.
        3.3. Проведення курсів сертифікованих управляючих нерухомістю (СРМ) спільно з інститутом управління нерухомістю IREM (США).
        3.4. Організація і проведення бізнес-турів до країн Європи з метою виведення бізнесу вітчизняних ріелторів на міжнародні ринки та залучення зарубіжних партнерів до спільної діяльності з АФНУ.
        3.5. Встановлення та підтримка ділових стосунків із фахівцями ринку нерухомості іноземних країн з метою популяризації вітчизняної нерухомості, з одного боку, та отримання можливості співпраці із зарубіжними ринками – з іншого.
        3.6. Організація навчання (у вигляді семінарів, майстер-класів, консультативних зустрічей тощо) вітчизняних ріелторів у країнах Європи з метою підвищення рівня знань щодо юридичних та організаційних питань оформлення нерухомості за кордоном і, як наслідок, надання якісних та комплексних послуг вітчизняному замовнику.
        4. Заходи АФНУ:
        4.1. Щорічне проведення травневої Міжнародної конференції у новому форматі, що базується на європейському та світовому досвіді провідних країн в організації таких заходів, а саме – проведення її кожного року в різних містах країни, визначеному шляхом прозорої процедури на основі заявок.
        4.2. Організація та започаткування щорічного проведення виставки-ярмарку нерухомості АФНУ, приуроченої до святкування Дня ріелтора 9 жовтня.
        4.3. Підготовка та запровадження комплексу заходів щодо святкування 20-річчя АФНУ (кінець 2015 – 2016 рр.).
        4.4. Підготовка та проведення ХІХ Міжнародної конференції у Дніпропетровську у травні 2015 р.
        4.5. Визначення місця проведення та організація ювілейної ХХ Міжнародної конференції у травні 2016 р.
        4.6. Регіональні конференції, круглі столи, семінари та тренінги з актуальних питань розвитку ринку нерухомості, згідно з планом АФНУ.
        4.7. Активна участь у виставках, ярмарках, круглих-столах, прес-конференціях, конференціях тощо, які стосуються вітчизняного ринку нерухомості.
        5. Розробка і впровадження комплексної програми навчання і підвищення кваліфікації фахівців з нерухомості, спрямованої на зростання професійного рівня ріелторів:
        5.1. Забезпечення функціонування навчального центру при Консультаційно-інформаційному центрі АФНУ.
        5.2. Співпраця з державними та комерційними навчальними закладами в Україні.
        5.3. Співробітництво з Центрами підготовки ріелторів за кордоном.
        5.4. Розробка та впровадження єдиних програм та методик навчання ріелторів.
        5.5. Впровадження реєстрів викладачів та навчальних методичних матеріалів для підготовки та перепідготовки ріелторів.
        5.6. Моніторинг навчальних програм з метою оцінки їхньої відповідності Кодексу етики та пп.5.4, а також акредитація викладачів, бізнес-тренерів та спікерів у відповідності до кваліфікаційних вимог АФНУ.
        5.7. Кваліфікаційна підготовка викладачів, бізнес-тренерів та спікерів з метою створити ефективну систему викладання дисциплін, необхідних для надання професійних ріелторських послуг клієнту.
        6. Вдосконалення структури АФНУ.
        6.1. Забезпечення можливості сертифікації суб’єктів підприємницької ріелторської діяльності.
        6.2. Ведення Реєстру ріелторів та суб’єктів підприємницької ріелторської діяльності – членів АФНУ та реєстру сертифікованих членів АФНУ.
        6.3. Вдосконалення регіональної структури за адміністративно-територіальним принципом, виходячи із нинішніх нестабільних політичних та економічних умов функціонування вітчизняного ринку нерухомості.
        7. Політика членства:
        7.1. Проведення роботи по вдосконаленню Кодексу етики членів АФНУ.
        7.2. Розробка нормативно-методичного забезпечення для впровадження стандартів ріелторської діяльності та системи контролю за їхнім виконанням.
        7.3. Розробка механізму відповідальності за недотримання норм Кодексу етики, контроль за додержанням його вимог.
        7.4. Забезпечення функціонування та ефективної діяльності регіональних структур АФНУ в умовах нестабільної політичної та економічної ситуації в країні, анексування Кримського півострову та проведення бойових дій на сході країни.
        7.5. Залучення нових членів АФНУ, проведення зустрічей керівництва АФНУ з фахівцями з нерухомості в регіонах.
        7.6. Забезпечення жорсткого виконання вимог Статуту, в тому числі фінансових.
        8. Формування позитивного іміджу АФНУ та її членів:
        8.1. Створення та забезпечення діяльності прес-служби АФНУ з такими першочерговими завданнями:
        8.1.1. робота зі ЗМІ – інформування про діяльність АФНУ;
        8.1.2. публікація аналітичних матеріалів про ринок нерухомості України, публічні заяви і звернення до органів влади з питань розвитку ринку нерухомості;
        8.1.3. проведення прес-конференцій та брифінгів з актуальних питань ринку нерухомості.
        8.2. Створення системи громадських приймалень з метою популяризації професії ріелтора.
        8.3. Популяризація Кодексу етики та сертифікації ріелторів серед широких верств населення з метою формування позитивного іміджу та підвищення рівня довіри до професії ріелтора.

        #
      • Ляшук Александр

        Ляшук Александр Евгениевич

        20 февраля 2015 в 10:55

        Підтримую всі новації!!!

        #
      • Грабина Дмитрий

        Грабина Дмитрий Петрович

        21 февраля 2015 в 17:58

        К п.3.2.,Добавить сотрудничество с REP(Europe Real Estate)(Почему мы до сих пор с ними ни контактируем????)
        и еще вот МЛС НАР http://www.realtor.com/international/ru/search-listing/Croatia (на пример) и как к этому подключиться????Надо бы проработать.Там все кроме нас???

        #
      • Грабина Дмитрий

        Грабина Дмитрий Петрович

        21 февраля 2015 в 18:00

        И если мы таки да-выйдем на уровень NAR и REP,так давайте будем уже URA.

        #
      • Каган Борис

        Каган Борис Ефимович

        25 февраля 2015 в 11:37

        2.4, 7.3, 8.3 - это не просто пункты, это цели! Их хочется достичь. А еще побороться с вот этим:
        Контекстная реклама Яндекс:
        Продам дом в Харькове за 2 дня
        Хватит платить посредникам. Просто добавь объявление на наш сайт.
        dom.ria.com

        #
      • Головко Александр

        Головко Александр Михайлович

        26 февраля 2015 в 8:56

        Постоянная работа в направлении как бизнеса, так и положительного имиджа риэлтора: я например участвую как организатор футбольных детских турниров, тв, пресса и т.д. Имидж и позитивность нашего дело нужно показывать общественности
        Ну а как правильно указал Борис Ефимович, такие сайты нужно адекватно оцениватью У нас по региону дом.риа вообще ниже плинтуса по рейтингам

        #
      • Каган Борис

        Каган Борис Ефимович

        26 февраля 2015 в 13:21

        Проясню свою позицию по ДомРиа или другим сайтам, коллеги. Можно конечно объявлять бойкоты конкретному "нелояльному" к риелторам сайту, например к вышеобозначенному. Действительно, достаточно цинично выглядит звонок менеджеров с этого сайта руководителям АН с предложением купить пакет у ДомРиа, особенно на фоне вышеупомянутой рекламы: "Хватит платить риэлторам... и тд". Но к сожалению это проблема далеко не сайтов. Это системная, наша общая проблема: нас и менеджеры сайтов и, что страшнее, люди уже преимущественно идентифицируют как исключительно торговцев информацией, причём зачастую неэксклюзивной, которую если поискать, можно и так найти. И здесь мы порталам вообще не конкуренты. Упомянутый ДомРиа по запросу, например, "куплю недвижимость", в гугле выпадает первым, а наш сайт asnu.net к сожлению не появляется и в сотне. Поэтому задача стоит горздо более непростая: объяснить на понятном языке и менеджерам порталов и, главное, людям, что мы не торговцы информацией, а НЕЧТО БОЛЬШЕЕ. Самое сложное в этой задаче, это не просто объяснить, а стать этим НЕЧТО БОЛЬШИМ для людей. Приведу пример из другой сферы: поскольку к качеству медицины сейчас много вопросов, большинство людей уже идут не к врачу, а сразу в аптеку: "Дайте чё нить от кашля". Вот и наша задача сделать разницу между врачом (релтором) и провизором (порталом) существенно различимой для всех участников рынка.

        #
        Бразас Эдуард

        Бразас Эдуард Ионович

        27 февраля 2015 в 0:33

        Пхожая история была со Сландо, который стал Olx - несколько писем, общение, и провокационная реклама была убрана. Здесь будет то же самое,думаю. Для Винницы, например, это ключевой портал по продажам, так что будем мирно договариваться. Что касается нашего Портала. Повторюсь в сотый раз: у нас ни возможности, ни необходимости конкурировать с коммерческими порталами по продвижению в сети. Мы работаем по другому, в формате В2В (бизнес для бизнеса). Наша идея - два риэлтора в каждой сделке, т.е. целевой аудиторией ваших эксклюзивов является ваш коллега, а не прямой покупатель. Только так мы охватим 100% рынка, а не соревнуясь с сотнетысячными месячными рекламными бюджетами порталов (у ведущих порталов, чтоб вы знали, месячный бюджет на продвижение превышает годовой бюджет АСНУ). Нет денег - давайте работать умом!!!

        #
        Каган Борис

        Каган Борис Ефимович

        2 марта 2015 в 13:33

        Согласен,без ума вообще ничего делать нельзя)) Ценю и уважаю то,что вы, Эдуард, лично делаете для АСНУ и развития СЭТ, особенно учитывая, что это бесплатно. Если вы видите каким образом мы "одним умом" можем охватить 100% рынка в ближайшие хотя бы три года, обрисуйте идею. Возможно для этого сначала прийдётся увеличить количество членов АСНУ до 100% риелторов на рынке. И к тому же мотивировать их размещать 100% информации на СЭТ )). То что касается бюджета - если раскрутку делать на региональных уровнях по низкочастотным запросам, то денег нужно намного меньше, это раз. А вообще -то я предлагаю не накалять страсти в переписке, а вместе подумать как быть в данной ситуации, это два. Сейчас конечно не идельное время для выводов, но всё же: для эксперимента я 25.02 разместил на СЭТ "бомбецкую" квартиру - 1 к.возле метро в популярном районе с хорошим ремонтом,на хорошем этаже (пусть харьковчане подтвердят привлекательность объекта) http://www.asnu.net/objects/24816/. Согрешил, будучи почти уверенным в результате, я к тому же занизил цену на 2500 по сравнению с оригиналом. Ни одного звонка. За это время по OLX и одному региональному сайту (по более высокой цене) было 10 звонков (из них 4 прямые). Давайте думать, как это двигать ))

        #
        Бразас Эдуард

        Бразас Эдуард Ионович

        2 марта 2015 в 22:16

        Борис, идею я высказал на сайта - прямое продвижение СЭТ АСНУ ( а заодно и членства в АСНУ) среди целевой аудитории, т.е. риэлторов. Т.к.я сторонник двух риэлторов в каждой сделке (только так мы охватим 100% клиентов), то только этот путь мне кажется эффективным в дальней перспективе. Конечно, с точки зрения исполнения обязательств перед клиентом проще найти прямого клиента через тот же высокобюджетный OLX, но с точки зрения перспектив профессии... Ну и главное - согласитесь, что вопрос продвижения - региональный. Продвинуть что-то по всей Украине сразу нереально. Да и количество информации по регионам различно (некоторые и сайтов региональных не имеют). Поэтому - не ждем милостей и финансов из центра, сейчас тут бюджета развития нет. Есть идея или проект на региональном уровне - собрались, нашли финансирование, реализовали. Так что давайте делиться положительным опытом, а не просьбами профинансировать ваш регион.

        #
        Каган Борис

        Каган Борис Ефимович

        5 марта 2015 в 18:13

        Приехали! Я в каком месте "просил профинансировать наш регион"?? Я вообще о другом: решать вопросы наши общие давайте!! Поднимитесь плиз вверх по ветке, я о превращении пункта 2.4 программы в цель говорил. А именно: "Підвищення конкурентоспроможності СЕТ АФНУ як єдиної дієвої некомерційної системи професійної взаємодії ріелторів задля зростання якості та швидкості надання послуг на ринку нерухомості." Это же я надеюсь не просто декларация, за этим конкретные действия стоят? Интересно узнать какие, поучавствовать в обсуждении, помочь если шо)) Или после съезда уже не актуально? ;)

        #
        Бразас Эдуард

        Бразас Эдуард Ионович

        5 марта 2015 в 23:59

        Борис, просто участвуя в обсуждении вы сделали всего одно предложение - продвижение. Это деньги. Где взять, кому дать? Именно поэтому такая реакция. Я предложил кооперироваться на региональном уровне. Нормальное предложение, как по мне. Что из предложенного вам не понравилось?

        #
      • Грабина Дмитрий

        Грабина Дмитрий Петрович

        11 марта 2015 в 13:46

        Предложение по СЕО.
        Стимость продвижения по ключевым тегам для каждого региона разное.Мы лет 8-мь работаем с компаниец "Суперпозиция" и прекрасно знаем стоимость продвижения по Одесскому региону и г.Киев.При желании компаний-членов URA приоретеное место в размещении сових объектов в СЭТе можно было бы поручить "Суперпозиции " просчитать бюджет для регионов,желающих попродвигать сайт АСНУ , а за одно и свои объекты.А на местном уровне региональных отделений самостоятельно решить кто и сколько платит за продвижение тэгов на сайте URA по своему региону.Дискретность продвижения дает возможность поэтапного подключения желающих регионов к продвижению своих объектов на СЭТе.Мало того,начинать продвигать можно не сразу по всем ключевым словам,но обязательно с высокочастотных запросов.Так через полгода при индексации запросов в поисковиках наш СЭТ будет выходить на уровень всеукраинских досок.

        #
        Бразас Эдуард

        Бразас Эдуард Ионович

        11 марта 2015 в 13:52

        Дмитрий, об этом я и говорил. Тем более, что решать это можно и нужно абсолютно на региональном уровне - через продвижение своих региональных сайтов (их посетители в общий баланс зачтуться). Про "Суперпозицию" согласен - ребята проверенные, есть опыт работы с АСНУ.

        #
      • Грабина Дмитрий

        Грабина Дмитрий Петрович

        11 марта 2015 в 13:59

        Так пусть бюджет сметают на четыре пять регионов для начала.Надо с чего-то начать.Вынесем на региональные советы ,примем.Оплатил регион-его двигают.Да и все.
        З.Ы. Ореховка была классная-как точно называется?)))

        #
      • Бразас Эдуард

        Бразас Эдуард Ионович

        11 марта 2015 в 21:55

        Чтоб сметать бюджет - нужно четкое ТЗ (СЕО/контекст, желаемые запросы и многое другое). Кроме того, его нужно достаточно часто актуализировать. Так что лучше плясать от имеющегося бюджета. По Киеву скажу - хотя бы тысяч 20. Порталы тратят сотни.
        З.Ы. А ореховка итальянская - Nocillo Leanza :-)

        #
      • Грабина Дмитрий

        Грабина Дмитрий Петрович

        11 марта 2015 в 23:11

        ТЗ можно отработать с Суп-ей.Они будут заинтересованы.По крайней мере на протяжении пяти лет инициатива всегда исходила от нас,но они очень быстро подхватывали.Запросы,ключевые слова и пр...знают все,кто двигают сайты по регионам.Начнем с высокочастотных запросов.Быстро проведем региональное утверждения по общему бюджету.Давайте сделаем-нам коллеги памятник поставят)))

        #
      • Грабина Дмитрий

        Грабина Дмитрий Петрович

        11 марта 2015 в 23:15

        может Toschi Nocello?))))

        #
      • Бразас Эдуард

        Бразас Эдуард Ионович

        11 марта 2015 в 23:28

        Если есть их координаты - свяжись, попробуем на Одессе. Они будут только рады.
        З.Ы. Не, именно так, как написал. Везли из Неаполя, не факт, что есть здесь.

        #
      • Doroguntsev Vyacheslav

        Doroguntsev Vyacheslav

        24 марта 2015 в 23:08

        Друзья!
        Обратите внимание на конструкцию первой странички Гугла при выдаче запрошенного материала и потом подумайте о СЕО.
        Под конструкцией, я подразумеваю видимые материалы на мониторе при загрузке странички

        #